Tričko, ktoré nezapácha? Under Armour!
Áno existuje. Tričká značky Under Armour sú v tomto iné. Nielenže sú to funkčné tričká nabité najnovšími odevnými technológiami. Medzi najznámejšie patria nasledovné:
Coldgear - umožňuje odvádzať pot od tela, čím pomáha zlepšiť cirkuláciu telesného tepla - udžuje športovca zahriateho, pritom ho však nezaťažuje.
Allseasongear - predstavuje vzdušný materiál, ktorý sa prispôsobuje meniacim sa podmienkam a pomáha regulovať telesnú teplotu.
Heatgear - ide o priedušný materiál odvádzajúci pot, materiál priľne k povrrchu tela ako tzv. druhá koža.
Kompresia - zlepšuje výkon, púšťa energiu do svalov, čím robí telo silnejším. Súčasne znižuje vibrácie svalov a tým aj ich únavu – a teda zvyšuje výkon. Zlepšuje vnímanie jednotlivých častí tela v priestore. Urýchľuje regeneráciu svalov a vytvára vhodné prostredie okolo svalov pre zlepšenie obehového systému. Pri vysokej záťaži znižuje opúchanie a bolesť.
Strategická ventilácia - Strategicky umiestnené prieduchy v miestach, kde telo nejviac uvolňuje prebytočné teplo (výbroné do veľkých horúčav)
Štvorsmerová pružnosť – pružnosť do všetkých strán zlepšuje pohyblivosť a urýchľuje schnutie
A mnohé ďalšie technológie , napr. UPF - ultrafialová ochrana, MPZ - štandardizované ochranné zóny, 360° viditelnost, vetru odolné, flatlockové švy - špeciáne švy, ktoré sú hladké a nedráždia pokožku.
Ale čo je skutočne unikátne? Technológia Anti-odor zabraňuje rastu a množeniu bakterií, ktoré spôsobujú zápach. Vy tak zostanete voňaví a svieži aj po najväčšom športovom výkone.
Pozor však na starostlivosť !
Tričko nabité technológiami vyžaduje trošičku inú starostlivosť ako bežné tričká. Takéto tričká sa perú iba na 30oC s veľmi malým množstvom pracieho gélu (príp. aj bez neho) a zásadne bez aviváže. Aviváž je najväčší "zabiják" technológie Anti-odor. Iným odevným technológia aviváž, však nevadí.
O Under Armour
Značka Under Armour vznikla v roku 1996 v Marylande (USA). Založil ju Kevin Plank – bývalý kapitán futbalového tímu univerzity v Marylande. Na americkom trhu značka prerazila v roku 1997, kedy značka prezentovala technológiu HeatGear®, za ktorou nasledovali technológie ColdGear® a AllSeasonGear®. Od roku 1998 patrí medzí najznámejšie športové značky sveta, aj keď na Slovensku je ešte pomerne málo známa.